Turistički klaster Hercegovina predstavio se protekloga tjedna na jednom od najvećih turističkih sajmova na svijetu. Riječ je o sajmu ITB Berlin koji je održan od 7. ožujka do 9. ožujka.
„Kao i do sada, cilj nam je u najboljem svijetlu predstaviti regiju Hercegovina i sve prirodne, kulturne, povijesne, društvene i gastronomske atrakcije koje ova destinacija nudi“, priopćeno je iz Turističkog klastera Hercegovina.
Na sajmu su predstavnici klastera finalizirali dogovore oko promocije regije Hercegovina u jednom od najznačajnijih i najboljih svjetskih turističkih časopisa – National Geographic Traveller. „Ovim putem se zahvaljujemo njihovom predstavniku Jamesu Bendienu na susretljivosti i velikoj podršci za realizaciju ove vrlo važne promocije za našu destinaciju. Uskoro ćemo donijeti više detalja o ovom projektu u koji su uključeni svi naši strateški partneri“, kazali su iz Turističkog klastera Hercegovina.
Predstavnici Grada Mostara su imali važan sastanak sa službenim predstavnikom UNESCO WORLD HERITAGE REVIEW magazina, koji su specijalizirani za promociju povijesnog naslijeđa koje je pod zaštitom samog UNESCO-a, kroz tiskane i digitalne platforme. Kroz štandove Bosne i Hercegovine uz podršku USAID-a, organiziran je i promotivni event Bosne i Hercegovine, na kojem je predstavljen jedan dio naše gastronomske ponude uz neizostavna hercegovačka vina za brojne potencijalne partnere iz područja turizma, medija i drugih različitih organizacija koje su bliske našem sektoru.
Predstavnici klastera su sudjelovali i na 8. po redu Dunavskom salonu koji se održao u Berlinu, u suradnji s različitim turističkim partnerima u podunavskim zemljama, na kojem se razgovaralo o suradnji u okviru strategija EU za Podunavsku regiju.
„Kroz trajanje sajma turizma u Berlinu, već kroz prvi dan imali smo priliku za izuzetno važne i značajne susrete i sastanke s raznim agencijama, medijima i strateškim partnerima. Potpisali smo Join Implementation Plan – memorandum o suradnji s čelnicima Nacionalnih turističkih organizacija Srbije i Crne Gore, a potpisnici ispred Bosne i Hercegovine su čelnici Visit Sarajevo, Turističke organizacije Republike Srpske te mi kao Turistički Klaster Hercegovina. Ovakve vrste sporazuma su izuzetno značajne za nas zemlje Zapadnog Balkana, jer zajednički možemo napraviti puno više prema velikim emitivnim turističkim tržištima“, kazali su iz Turističkog klastera Hercegovina.
„Na našem štandu je održan i vrlo važan strateški sastanak s direktorom Croatia Airlinesa Jasminom Bajićem i njegovim suradnicima, te predsjednikom Vlade HNŽ-a, dr.sc. Nevenkom Hercegom i Marinom Čuljkom, savjetnikom gradonačelnika grada Mostara. Funkcioniranje Zračne luke Mostar je jedan od strateških ciljeva kako grada Mostara, tako i cijele županije, a u konačnici i cijele regije Hercegovina.
Za regiju Hercegovina vlada jako veliki interes ciljanih turističkih agencija, predstavnika brojnih organizacija te različitih medija, a predstavljanje naše cjelokupne ponude na jednom od najvećih i najznačajnijih sajmova turizma na svijetu, koji broji preko 10 000 izlagača iz preko 180 zemalja svijeta te preko 160 000 posjetitelja, jedan je od najboljih načina za konkretne korake prema našem daljnjem strateškom i održivom razvoju turizma u destinaciji Hercegovina. Na relativno malom području u odnosu na druge, velike igrače u turističkom svijetu, sigurno imamo puno toga za ponuditi; u smislu prirodnih, povijesnih, kulturnih i gastronomskih atrakcija, priopćeno je iz Turističkog klastera Hercegovina.
Uz predstavnike Turističkog klastera Hercegovina na čijem je čelu od nedavno Marija Vukoja Lastvić, sudjelovanje na sajmu su podržali i predstavnici vlasti s područja HBŽ, HNŽ i ŽZH. Osim njih, zajedno na sajmu uz Turistički klaster Hercegovina predstavili su se i Fortuna tours, Visit Sarajevo i Turistička organizacija RS.
Radioposusje.ba (Z. Pišković, foto: Turistički klaster Hercegovina)