Radioposusje
- 30.11.2021.

Radionica „Agropoduzetništvo u Županiji Zapadnohercegovačkoj“ u organizaciji Ureda Vlade ŽZH za europske integracije održat će se u srijedu, 1. prosinca u 13.30 sati u općinskoj vijećnici općine Posušje.

„Poljoprivredna gospodarstva i registrirani poslovni subjekti koji se bave proizvodnjom poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, kao i rukotvorina, svoje proizvode plasiraju na tržište uglavnom kroz izravnu prodaju. Postoji prostor za poboljšanje prezentacije i promocije proizvoda kao i potreba da se unaprijedi njihova prepoznatljivost i da se na taj način poveća vrijednost tog proizvoda. Ovim radionicama želimo unaprijediti ne samo marketing nego i promociju lokalnih i tradicionalnih proizvoda u Hercegovini, u cilju boljeg pozicioniranja na tržištu, veće prepoznatljivosti i poboljšanja kvalitete turističke i agroturističke ponude. Radionice su  namijenjene  registriranim i neregistriranim proizvođačima lokalnih proizvoda, obiteljskim farmama te proizvođačima lokalnih suvenira ili tradicionalnih proizvoda. Kao završni korak, želimo s Vama razgovarati o mogućnostima i načinima razvoja turističkih iskustava temeljenih na konkretnim proizvodima, i analizirati ćemo nekoliko primjera na tu temu“ , kazano je ovim povodom iz Ureda Vlade ŽZH za europske integracije.

Na radionicu je se potrebno prijaviti na email tomislav@eui-zzh.ba ili na broj telefona 039 703 100 ili broj mobitela 063 701 777 (Tomislav Leko). Sudjelovanje na radionici potrebno je potvrditi dan ranije.

Radionica traje od 13.30 sati do 17 sati. Na radionici će Pero Mandić iz Ministarstva gospodarstva ŽZH predstaviti digitalnu tržnicu kao platformu za spajanje proizvođača s tržištem i iduće planirane aktivnosti u pravcu daljnjeg razvoja agropoduzetništva i ruralnog razvoja. Velibor Trifković iz USAID Turizam projekta na predavanju će dati informacije o Turizam projektu, ciljevima projekta i alatima podrške. Nataša Musa iz  USAID Turizam projekta će govoriti na temu razvoja novih proizvoda (analizi i registraciji proizvoda), te važnosti marketinga (kreiranje brenda, certificiranje), ali i poboljšanja pakiranja (unaprijeđenje dizajna i komunikacije proizvoda). Musa će također održati i predavanje o načinima povezivanja i razvoja kanala distribucije, te promociji proizvoda s fokusom na riješenja ostvariva s malim proračunom (niskobudžetni modeli promocije), razvoj promo materijala, uvezivanje i integracija s lancem vrijednosti u turizmu.

Radioposusje.ba (Z.P)